Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Marketinški nasvet: Pojdite korak naprej 08.07.2010

Včasih nas lahko prav preseneti, kaj vse lahko ljudje doživimo v procesih, ki potekajo med strankami in prodajalci, kot npr. pogovarjanje prodajalca po telefonu, medtem ko se pogovarja s tabo.
Po drugi strani pa lahko imamo tudi dobro izkušnjo – predstavljajte si, da povprašujete po določenem izdelku, ki ga v neki trgovini žal ni več na zalogi – potem prodajalec pokliče še v preostale podružnice in ker izdelka tudi tam ni, pokliče še v konkurenčno trgovino, samo zato, da bi zadovoljil potrebo svoje stranke. Čeprav trgovina ni imela želenega izdelka, je vaša izkušnja zelo pozitivna, ker je prodajalec naredil več, kot bi mu sploh bilo treba, in verjetno bi se že samo zaradi tega v tisto trgovino še vrnili, ker ste bili spoštljivo obravnavani.

Ko pripravljate svoj marketinški program in se sprašujete, kaj več še lahko naredite, lahko o tem povprašate kar neposredno svoje stranke – tako boste izvedeli največ. Če boste vložili veliko v nakupni proces, boste pridobili tudi zveste stranke, te pa so danes vredne največ in kaj lahko vam jih spelje kak pametnejši konkurent.

Več o tem na:
http://marketing-expert.blogspot.com/2010/06/marketing-tip-go-extra-mile.html