Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Marketinška konferenca CIES RETAIL MARKETING 11.11.2008

V obdobju od 4. do 6. novembra je v Budimpešti potekala redna marketinška konferenca CIES RETAIL MARKETING.
Za dogodek pravijo, da je stična točka vseh odločevalcev v podjetjih povezanih z maloprodajo, ki iščejo inovacije, inspiracije in novosti na tem področju. Konferenca je gostila kakih 200 (pretežno marketinških) direktorjev z vsega sveta, od tega jih okrog 50 % prihaja iz trgovskih podjetij / multinacionalk, 20 % je večjih proizvajalcev, preostalo pa so ponudniki storitev.

Na sami konferenci je bilo predstavljenih več primerov dobrih praks, teorij in raziskav. Med njimi je (zame) najbolj izstopal projekt THE NO COMPROMISE REVOLUTION, kjer je g. Hans Eysink Smeets, partner in direktor svetovalnega podjetja (http://www.eysinksmeets.com) prikazal primerjavo smernic, strategije in razvoja komuniciranja, ponudbe in prodaje med industrijo mode in industrijo FMCG (Fast Moving Consumer Goods). Njegova primerjava kaže, da se industrija FCMG spreminja podobno, kot se je modna industrija spreminjala v 90. letih. Poučno in predvsem zelo zanimivo.

Zlatko Ledinek
 
www.ciesmarketingforum.com