Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Marketinga se lahko učimo od Susan Boyle 08.05.2009

»Stara devica z glasom angela« je postala vzoren primer viralnega marketinga.
Kaj nas torej uči Susan Boyle:

- Poudari negativno.
- Če si čudak, bodi ljubek čudak.
- Imej pripravljena močna dejstva.
- Skrbno izberi svoj material.
- Spoznaj svoje občinstvo.
- Izkoristi moč čustev.

Tekmovanje »Velika Britanija išče talente« lahko kar preimenujemo v »Tekmovanje Susan Boyle«. Susan nas uči, da je biti čudak lahko prednost. V svojem slogu »sem kar sem« nam razkriva skrivnost marketinga.


Več: http://adage.com/mediaworks/article?article_id=136124