Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Malo več akcije! 01.12.2008

Ali je res pomembno, da ljudje menijo, da je vaše podjetje oz. znamka najboljša, creme de la creme? Seveda je pomembno! Ampak samo če to mnenje vpliva ne samo na njihov odnos do znamke ampak tudi na njihovo obnašanje, to pomeni, da jo tudi kupijo.
Ljudje smo bitja navad. Ustvarjamo vzorce obnašanja od katerih se redko oz. le malo odklanjamo. Dandanes nove znamke rastejo kot plevel (po nekaterih ocenah 700 novih produktov na dan). In takšna velika količina aktivnosti in izbire ljudi pripravi do tega, da … ne naredijo prav ničesar.
Profesor psihologije Barry Schwartz v svoji knjigi The paradox of Choice: Why More is Less  dokazuje, da poplava izbire v naših možganih povzroči vedenjsko paralizo. Namesto, da bi uživali v svobodi izbire, smo od nje izmučeni. Namesto, da bi sprejeli vse te nove izboljšane znamke, jih začnemo ignorirati. Če se neka nova znamka ne razlikuje od že obstoječe znamke, potem v očeh potrošnikov ne obstaja. Vendar »razlikuje« ne pomeni, da ima nek nov logo, druge barve, jingle, humor … Kozmetični popravki ne pomagajo.
Potrošniku je treba predstaviti ključne prednosti znamke, kakšne so njene izjemne prvine. Opisati je treba natančno in iti v podrobnosti kako bo vaš izdelek izboljšal njihovo življenje. Najbolje pa je, da greste med ljudi in jim z navdušenjem predstavite svojo znamko. Pozabite na fine marketinške materiale, dajte potrošnikom malo več akcije.

http://www.smallbusinessadvocate.com/article/1871