Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Majhna presenečenja prinašajo velike spremembe 07.01.2011

Kaj vas naredi srečne? Nekatere avto in kupi denarja, vendar pa študije dokazujejo, da je za večino ljudi dovolj že kovanec za deset centov.
V raziskavi so ljudem poleg kopirnega stroja tu in tam nastavili deset centov in ko so osebo, ki jih je našla, kasneje intervjuvali, je bilo njeno zadovoljstvo z življenjem dosti višje kot zadovoljstvo drugih, ki kovanca niso našli.

Res je, da danes vrednost desetih centov ni več takšna, kot je bila včasih, ampak načelo je enako – velikokrat ni pomembna vrednost tistega, kar dobimo, ampak zgolj to, da se nam je zgodilo nekaj pozitivnega.

Torej, podjetja, poslužujte se raznih vzorcev, ki pa jih zapakirajte v primerno podobo, zato da ljudje ne dobijo npr. samo koščka kruha in klobase, ampak ob tem zaznajo tudi blagovno znamko.

Tudi mi se popolnoma strinjamo, da mala presenečenja lahko delajo čudeže. Ni lepšega, kot da ob kosilu dobiš po vrhu še sladico, čeprav ni vključena v meni. Kam gremo jutri jest? Ja spet tja, itak.

Več o tem na: http://www.futurelab.net/blogs/marketing-strategy-innovation/2010/12/small_surprise_big_mood_change.html