Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Ljudje ne kupijo izdelka, pač pa namen, s katerim ste ta izdelek naredili 22.07.2010

Vsako podjetje na svetu ve, kaj počne. Podjetja tudi vedo, kako to počno. A le malo jih dejansko ve, zakaj to počno – in bistvo tega ni v dobičku, ampak v vaših namenih, prepričanjih in motivaciji, da vaši delavci zjutraj vstanejo in pridejo v službo.
Večina podjetij začne pri vprašanju, kaj bomo delali in se šele potem vprašajo, zakaj, a največji uspeh dosežejo tista podjetja, ki si to drugo vprašanje najprej zastavijo. Vaš cilj ne sme biti, da ljudje kupijo, kar jim ponudite, ampak da tudi verjamejo v ista prepričanja kot vi, in to ne velja samo za stranke, ampak tudi za zaposlene. 

Če govorimo čisto tehnološko, potem se porajajo vprašanja, kaj in kako, če pa vključimo ljudi, se moramo vsekakor vprašati tudi zakaj. Človečnost je danes še kako pomembna.  

Več o tem na:
http://www.futurelab.net/blogs/marketing-strategy-innovation/2010/06/people_dont_buy_what_you_do_th.html