Ljudje ne kupijo izdelka, pač pa namen, s katerim ste ta izdelek naredili 22.07.2010
Vsako podjetje na svetu ve, kaj počne. Podjetja tudi vedo, kako to počno. A le malo jih dejansko ve, zakaj to počno – in bistvo tega ni v dobičku, ampak v vaših namenih, prepričanjih in motivaciji, da vaši delavci zjutraj vstanejo in pridejo v službo.
Večina podjetij začne pri vprašanju, kaj bomo delali in se šele potem vprašajo, zakaj, a največji uspeh dosežejo tista podjetja, ki si to drugo vprašanje najprej zastavijo. Vaš cilj ne sme biti, da ljudje kupijo, kar jim ponudite, ampak da tudi verjamejo v ista prepričanja kot vi, in to ne velja samo za stranke, ampak tudi za zaposlene. Če govorimo čisto tehnološko, potem se porajajo vprašanja, kaj in kako, če pa vključimo ljudi, se moramo vsekakor vprašati tudi zakaj. Človečnost je danes še kako pomembna.
Več o tem na:
http://www.futurelab.net/blogs/marketing-strategy-innovation/2010/06/people_dont_buy_what_you_do_th.html