Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Lepota ni vedno tista, ki zmaga 10.06.2010

Marsikdo bi mislil, da preproste, na prvi pogled neatraktivne kreative ne bodo uspele.
A če pomislimo, so najlepše kreative včasih takšne, da se jih skoraj ne upamo dotakniti in bi kakšen izdelek najrajši uokvirili in postavili na polico ali pa se ob obisku spletne strani enostavno zasanjamo, ker je tako lepa, da nam odvrne misli in sproti pozabimo, zakaj smo spletno stran sploh obiskali. Takšne kreative so vsekakor primerne za kakšna tekmovanja, niso pa vedno najučinkovitejše. Ljudje želijo izvedeti, kakšne so koristi, ki jih pridobijo – najlepši oglasi pa včasih tega enostavno ne prikažejo.

Več o tem na http://bigfatmarketingblog.com/2010/06/07/losing-the-beauty-pageant-but-winning-the-talent-contest/