Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Kompleksnost je lahko preprosta 20.09.2011

Ko zagledate strašne diagrame, prepletene črte in ogromno teksta, se ne ustrašite.
Naj vam to predstavlja izziv in temelj, da lahko iz kompleksnih stvari potegnete preproste. Le odmakniti se morate in pustiti umu, da razmišlja pravzaprav po kmečko.

Tudi tisti, ki delamo v oglaševalski industriji, se dostikrat soočamo s kompleksnostjo, ki jo želimo komunicirati, ne pomislimo pa, da želijo porabniki preproste stvari.

Več o tem si lahko ogledate na http://www.ted.com/talks/eric_berlow_how_complexity_leads_to_simplicity.html