Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Koliko časa ti kupi ena kava? 29.09.2011

Kaj vse nam morajo ponuditi v kavarnah? Je to samo kava ali bi želeli zraven še elektriko, brezplačen dostop do interneta ter neomejen čas za sedenje in brezdelje ali delo?
Starbucks se sooča z obtožbami strank, da nimajo kje sedeti, ker jim prostor zasedajo obiskovalci, ki na račun ene kupljene kave ure in ure s prenosnikom na mizi opravljajo svoje delo ali preživljajo prosti čas. Prav tako se soočajo z obtožbami tistih, ki sedijo tam ure in ure, a Starbucks je že pred časom izrazil stališče, da njihove kavarne niso prostor, kjer bi se ljudje zadrževali dlje časa.

Menimo, da je prost dostop do interneta dandanes pomembna konkurenčna prednost. Res je, da marsikdo kupi eno kavo in v kavarni presedi nekaj ur, ampak če pomislimo z drugega vidika, se v tem času pogovarja s prijatelji, poslovnimi partnerji, sodelavci in jim, omeni kje je. Temu pa bi lahko rekli zastonj reklama, kajne?

Več o tem si preberite na http://bigfatmarketingblog.com/2011/09/21/power-struggles-at-starbucks/#more-2515

Dokumenti: