Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Ko vedenjsko usmerjanje postane cilj 04.03.2010

Uspešni marketinški strokovnjaki pravijo, da mora biti pravo sporočilo postavljeno pred prave osebe ob pravem času, saj se bodo takrat kupci najhitreje odločili za nakup izdelka ali storitve.
Gre za dovolj preprosto idejo, v smeri katere bi lahko delovali vsi – potrebno je le dojeti pomembnost vedenjskega usmerjanja. Z vidika marketinga to zgleda preprosto, vendar pa se obenem že pojavlja skrb, da bo takšna praksa kmalu naletela na oviro prestopanja meja zasebnosti.   

Nadaljevanje lahko preberete na:

http://www.marketingpilgrim.com/2010/02/behavioral-targeting-might-become-a-target-itself.html