Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Ko ti ne uspe, to tudi priznaj 01.04.2011

Ko nam gre nekaj narobe, to težko priznamo. Bojimo se, kaj bodo rekli drugi, bojimo se samih sebe, čeprav je edina pravilna poteza, da si priznamo napako ali neuspeh in situacijo prebrodimo z dvignjeno glavo in namenom, da bomo prihodnjič delo naredili enostavno bolje.
Če želite v podjetje vnesti dobro klimo, upoštevajte naslednji načeli:
- Naučite zaposlene, da je priznanje poraza prav tako pomembno kot priznanje zmage.
- Nagrajujte sprejemanje tveganja (seveda do zdrave meje).

Več o tem in kako so se tega lotili pri Domino’s Pizza, si preberite na: http://blogs.hbr.org/cs/2011/03/the_art_of_admitting_failure.html