Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Ko spregovorijo slavni 20.09.2011

Slavne osebnosti se večkrat znajdejo v vlogi ‘ambasadorja’ blagovnih znamk ali govorcev na raznih prireditvah. Pa je to vedno dobro?
Grey je v Cannesu spoznal, da ne, ker namreč pri slavnih osebnostih nikoli ne veš, kdaj bodo naredile kaj nepredvidljivega. Ameriška rockerka Patti Smith je poleg kletvic izrekla tudi, da se ji zdi predvsem oglaševanje farmacevtskih izdelkov zlobno. Greyu, ki dela za farmacevtsko podjetje GlaxoSmithKline, ta izjava vsekakor ni bila po godu.

Še več podobnih in za oglaševalce nerodnih izjav si lahko preberete na: http://campaignblog.campaignlive.co.uk/2011/06/28/grey-suffers-friendly-fire-from-patti-smith-in-cannes/#ixzz1XpcIVADG