Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Ko spregovori drevo 30.09.2010

Kaj počne drevo ves dan in o čem razmišlja? Kaj bi povedalo, če bi le imelo možnost?
Odgovor na to je podala revija Eos, ki je lansirala zanimivo kampanjo, ki spodbuja diskusije o podnebnih spremembah. 
 
Govoreče drevo ima posebno spletno stran, prisotno pa je tudi na Facebooku, Twitterju in You Tubeu. Opremljeno je z merilcem CO2 in PH, termometrom itd. Glede na razmere in vreme izraža drevo svoja občutja. 
Včasih se počuti v redu, včasih pa se pritožuje nad gostim prometom in slabim zrakom.
 
Kampanja pa ni prisotna le na spletu, ampak je podprta tudi s časopisnimi oglasi, e-mail marketingom in drugimi socialnimi mediji.
 
Več  o tem na: http://adage.com/mediaworks/article?article_id=146041