Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Ko se zasmejiš, izgubiš 19.08.2011

Smeh je pol zdravja, je brezplačno 'lepotilno' sredstvo in ključ do srca. Včasih pa nas lahko stane nagrade.
Blagovna znamka mlečnih napitkov Frijj je razvila zanimivo igro, ki vam predvaja smešne posnetke, vi pa se ob tem ne smete nasmejati, kar prepozna spletna kamera. Namen igre je pripraviti porabnike na nekaj novega in nepričakovanega, saj bodo kmalu na voljo tudi novi okusi Frijj-a.

Več o tem na: http://www.digitalbuzzblog.com/frijj-you-lol-you-lose-advergame/