Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Ključno je obdržati stalne kupce 01.12.2008

Vedno je pomembno, da obdržimo stalne kupce, v recesiji pa je to ključnega pomena.
Velikokrat se zgodi, da se podjetja v času recesije osredotočijo na pridobivanje novih kupcev. Seveda je to pomembno, vendar je ceneje in bolj učinkovito, če se osredotočijo na svoje stalne kupce.

Prednosti:
-     Stalni kupci so zvesti, ker so že spoznali vrednost vašega produkta ali storitve, zato jih ni treba podkupovati.
-     Stalni kupci ne potrebujejo toliko vzdrževanja. Izdelek že poznajo in zato ne posegajo tako pogosto po pomoči kupcem.
-     Stalni kupci lahko vaš produkt priporočijo naprej. To je še posebej pomembno v negotovih časih, saj je priporočilo zaupanja vredne osebe zelo pomembno.

Vaša konkurenca bo ciljala na vaše najboljše kupce, zato jih morate zaščititi. Ne pozabite, kar koli že delate, pa če še tako dobro, brez kupcev ne boste zaslužili nič.

http://advertising.blog.com.mt/2008/11/17/retaining-customers-is-always-important-but-in-a-recession-it-is-vital/