Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Ključne napake pri pisanju oglaševalskih besedil 15.04.2010

Cilj uspešnega ustvarjalnega procesa so privlačna oglaševalska besedila, v medpodjetniškem poslovanju pa smo priča tudi številnim zgrešenim primerom oglaševanja.

Naj omenimo samo nekaj ključnih napak:

- klicaji (razprodaja! / brezplačno! / ipd.) so pogosto znak cenenosti,

- besedno pozicioniranje blagovne znamke v neustrezen rang,

- arogantne izjave v slogu »poznamo vaš posel« (ga res?),

- žargonski in tehnični izrazi (preprostost je najbolj učinkovita),

- uporaba neumestnih šal (humor je silno objektivna stvar in lahko zmanjša ugled blagovne znamke),

- trendovski izrazi (ne odražajo ostroumnosti, ampak negotovost) ...

 

Več o ključnih napakah oglaševalskih besedil si lahko preberete na: http://www.b2bm.biz/blog/2010/04/a-top-10-of-copy-writing-hates.html