Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Ključne koristi telemarketinga 15.04.2010

V recesiji so številna podjetja prisiljena poiskati drugačne poti do strank. Pri trženju je najpomembnejše ustvarjanje zaupanja.

Telemarketing je odličen način vzpostavljanja stika z ljudmi, ki v podjetju sprejemajo glavne odločitve in posledično omogoča tudi ustvarjanje trdnih odnosov z njimi. Omeniti velja še osebno vpletenost, ki je v recesiji izjemno pomemben dejavnik ustvarjanja poslovnih odnosov. Zaupanje je ključni dejavnik pri dogovarjanju za sestanek in ustvarjanju dolgoročnih in dobičkonosnih poslovnih vezi.

Več o tem, zakaj je telemarketing trenutno odličen način dogovarjanja za sestanke, si lahko preberete na: http://www.b2bm.biz/blog/2010/03/the-real-reason-why-telemarket.html