Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Ključ je medijsko načrtovanje 18.03.2010

Medijsko načrtovanje in sofisticirana merjenja so ključ do uspeha spletnega video marketinga. Ko na spletu objavite video posnetek, si ga obiskovalci spletnih strani lahko ogledajo večkrat in ga razširjajo po celotnem spletu. Toda – kaj to vse pomeni?
Kako lahko izmerite, kakšen učinek imajo na vašo blagovno znamko vsi ti ogledi posnetkov? O tem, kako lahko marketing oceni uspešnost svojih video kampanj, je spregovoril Matt Cutler, menedžer iz Bostona.  

Intervju si lahko preberete na:
http://chiefmarketer.com/disciplines/online/0201-measurement-media-planning-key/