Kampanja Coca-Cole za najstnike 17.03.2011
Posebej za kampanjo so ustvarili pesem z naslovom 'Can you feel it', ki nagovarja najstnike, za katere je glasba pomemben del njihovega življenja.
V oglasu lahko vidimo najstnike, kako ob plesu odpirajo steklenice Coca-Cole. Kot so dejali na Coca-Coli, so najstniki najbolj zahtevna starostna skupina, ki zahteva veliko kreativnosti in sodelovanja pri kampanjah. Kampanji so se pridružili tudi Maroon 5, ki bodo 22. marca v Londonu v živo ves dan snemali pesem za Coca-Colo, kjer bodo pri ustvarjanju sodelovali tudi najstniki s svojimi idejami. Sodelujejo lahko prek Coca-Coline strani na Facebooku in Twitterju, k poročanju pa so povabili več kot 20 blogerjev.
Nam je kampanja všeč, pa vam?
Več o tem na: http://www.brandrepublic.com/news/1059734/coca-cola-kicks-off-global-teen-campaign/