Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Kampanja Coca-Cole za najstnike 17.03.2011

Posebej za kampanjo so ustvarili pesem z naslovom 'Can you feel it', ki nagovarja najstnike, za katere je glasba pomemben del njihovega življenja.
V oglasu lahko vidimo najstnike, kako ob plesu odpirajo steklenice Coca-Cole. Kot so dejali na Coca-Coli, so najstniki najbolj zahtevna starostna skupina, ki zahteva veliko kreativnosti in sodelovanja pri kampanjah.

Kampanji so se pridružili tudi Maroon 5, ki bodo 22. marca v Londonu v živo ves dan snemali pesem za Coca-Colo, kjer bodo pri ustvarjanju sodelovali tudi najstniki s svojimi idejami. Sodelujejo lahko prek Coca-Coline strani na Facebooku in Twitterju, k poročanju pa so povabili več kot 20 blogerjev.

Nam je kampanja všeč, pa vam?

Več o tem na: http://www.brandrepublic.com/news/1059734/coca-cola-kicks-off-global-teen-campaign/