Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Kam so šli vsi komentarji? 25.11.2010

Včasih so bili komentarji v ‘dizajnerskih’ objavah (čeprav lahko to apliciramo tudi na objave z drugih področij) podaljški objav. Izzvali so druge bralce k nadaljnjemu komentiranju in kritičnemu razmišljanju.
Dandanes pa se komentarji ne razvijejo več, ampak so le potrditev ali zavrnitev posamezne objave. Ali to pomeni, da nismo več kritični? Res je, da je marsikdo tudi v preteklosti komentiral le zato, da je bil opažen na spletu in ne zato, da bi kvalitetno prispeval k objavi. Poleg tega se je z razvojem socialnih omrežij komentiranje skrajšalo in omejilo na ‘lajkanje’ objav.

In kaj lahko vi kot avtor objav storite, da spodbudite komentiranje in da bodo komentarji kvalitetni? Ena od možnosti je, da v objavi postavljamo vprašanja, ki bralca že med branjem prisilijo k razmišljanju. Poleg tega odgovarjajte na komentarje v doglednem času. Če odgovorite čez nekaj dni, vse skupaj ne bo več aktualno. Ne razumite napak, če nekdo poda nasprotno mnenje, naj vam bo to v izziv, bodite dostopni in se enostavno pogovarjajte z bralci.

Kaj pa komentatorji? Tudi če se popolnoma strinjate z objavo, lahko vseeno bolj na dolgo pokomentirate in pustite oseben pečat. Bodite konstruktivni in če se ne strinjate z zapisanim, ne bodite žaljivi. Obstaja nešteto prijaznih načinov, kako izraziti svoje nestrinjanje. Tudi vi sprašujte, razlagajte o svojih izkušnjah in tako razvijajte debato. 

Več o tem na
http://www.smashingmagazine.com/2010/11/19/critical-thinking-vs-critical-acclaim-where-have-all-the-comments-gone/