Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Kakšen mora biti kupec, da ga opazite? 29.09.2011

Vsi smo prodajalci in kupci. Ne govorimo samo o fizičnih trgovinah, ampak tudi o tem, kako se vsi prodajamo na trgu delovne sile in kako nas kdo, če smo inovativni, tudi kupi.
Iz prezentacije Dana Hayona, s katero išče službo, se lahko naučimo tudi nekaj drugega. Ljudje nismo vsi popolni in nismo vsi enaki. Imamo svoje napake, prednosti, različne navade. Dokler bodo podjetja obravnavala kupce kot enake, ne bodo dosegla takšnega rezultata, kot bi ga lahko.

Preden se kupci razjezijo in sami opozorijo nase, raje vi prilagodite svojo ponudbo.

Več o tem na http://www.futurelab.net/blogs/marketing-strategy-innovation/2011/09/would_you_sell_handicapped_per.html