Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Kako uporabljati barve v globalnem oglaševanju 09.12.2010

Ne glede na to, kaj prodajate, mora biti barva pomemben del prodajne strategije. Če delujete na mednarodnih trgih, pa morate biti še posebej pozorni, saj barve nimajo enakega pomena v vseh državah sveta.
Raziskave kažejo, da več kot četrtina najboljših svetovnih blagovnih znamk (npr. Nokia, HP, IBM …) v svojih logotipih uporablja modro barvo. Modra je barva, ki jo najdemo v naravi, ljudi spominja na nebo in v mnogih religijah velja za barvo, ki odganja zle duhove. Simbolizira tudi zvestobo in modrost. A na drugi strani sveta, npr. v Iranu, je modra barva žalovanja. Nas npr. spominja tudi na barvo policijskih uniform.

Zelena se v logotipih ne uporablja pogosto, čeprav velja za najbolj pozitivno – povezana je z naravo v skoraj vsaki kulturi. In kako so popularne druge barve? Črna se uporablja pogosto, prav tako rdeča (sploh na Kitajskem).

Ko načrtujete strategije, imejte v mislih, kaj določena barva simbolizira v različnih državah sveta. Če je modra kje popularna, to še ne pomeni, da morate z njo pretiravati. 

Več o tem na:
http://chiefmarketer.com/disciplines/international/1130-color-global-marketing/