Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Kako socialne medije uporabiti pri diferenciaciji izdelkov 17.02.2011

Mislite, da bi se kdo želel v socialnih medijih pogovarjati o toaletnem papirju? Seveda!
Proctor & Gamble je z znamko toaletnega papirja Charmin pred leti sponzoriral dodatek za iPhone SitorSquat, ki vam omogoča, da najdete, ocenjujete in komentirate javna stranišča po vsem svetu. Kaj je boljšega, kot da veš, kje v mestu najti čisto in urejeno javno stranišče?

Več o tem na: http://www.futurelab.net/blogs/marketing-strategy-innovation/2011/02/what%E2%80%99s_social_about_your_weekl.html