Kako se spoprijateljiti s strankami 22.07.2010
Stranke so presenetljivo velikokrat pripravljene deliti osebne podrobnosti, seveda pod pogojem, da vam zaupajo.
Če vam to uspe, je po raziskavah sodeč kar tri četrtine strank pripravljeno deliti osebne podrobnosti v marketinške namene, ker zaupajo podjetjem, da bodo s podatki ravnala spoštljivo, kar je posebej pomembno pri poslovanju na spletu. Če torej želite doseči stranke, ki vas še ne poznajo, vas čaka težka naloga. Lahko pa na primer sodelujete s kakšno drugo blagovno znamko, ki jo stranke poznajo, in se tako predstavite ter ustvarite določeno raven zaupanja. Tudi kartice zvestobe so dobrodošla vzpodbuda. Vsekakor pa mora vsako podjetje s podatki, s katerimi razpolaga, ravnati spoštljivo, če želi, da mu stranke zaupajo.
Več o tem na:
http://www.marketingweek.co.uk/opinion/how-to-make-friends-with-customers/3015067.article