Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Kako se spoprijateljiti s strankami 22.07.2010

Stranke so presenetljivo velikokrat pripravljene deliti osebne podrobnosti, seveda pod pogojem, da vam zaupajo.
Če vam to uspe, je po raziskavah sodeč kar tri četrtine strank pripravljeno deliti osebne podrobnosti v marketinške namene, ker zaupajo podjetjem, da bodo s podatki ravnala spoštljivo, kar je posebej pomembno pri poslovanju na spletu. Če torej želite doseči stranke, ki vas še ne poznajo, vas čaka težka naloga. Lahko pa na primer sodelujete s kakšno drugo blagovno znamko, ki jo stranke poznajo, in se tako predstavite ter ustvarite določeno raven zaupanja. Tudi kartice zvestobe so dobrodošla vzpodbuda. 

Vsekakor pa mora vsako podjetje s podatki, s katerimi razpolaga, ravnati spoštljivo, če želi, da mu stranke zaupajo. 

Več o tem na:
http://www.marketingweek.co.uk/opinion/how-to-make-friends-with-customers/3015067.article