Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Kako recesija vpliva na nakupne navade potrošnikov 02.03.2009

Recesija vpliva na nakupne navade na način, kot ga še nismo videli. Potrošniki vse več nakupujejo z gotovino. Namesto do trgovine s čevlji se rajši sprehodijo do lokalnega čevljarja. Namesto da gredo h kozmetičarki, si rajši kupijo nov lak za nohte. Potrošniki so spoznali, da je veliko stvari pogrešljivih, toda še vedno je nekaj je takih, brez katerih ne morejo.
Raziskava Euro RSCG Discovery je pokazala, da vse več potrošnikov nakupuje na spletu (29 % pogosteje), vse manj hodijo v restavracije (41 % redkeje) in nakupovalne centre (33 % redkeje).  

Plačujejo z denarjem (18 % pogosteje) in debetnimi karticami (24 % pogosteje) in ne več s kreditnimi karticami (23 % redkeje). 

Spremenile so se prioritete stvari, ki se potrošnikom zdijo pomembne. Kozmetične storitve (obrazna nega, manikura, pedikura, frizer) se zdijo večini potrošnikov nepomembne (60 % – 91 %). Tudi naročnina na revije se zdi večini nepomembna (86 %), prav tako kabelska in satelitska televizija (premium) (75 %), članarina v fitnesu (86 %) in počitnice (70 %). 

Obstajajo pa stvari, ki so še vedno nepogrešljive: radio (nepogrešljiv za 91 % potrošnikov), mobilni telefon (88 %), internet (81 %) in televizija (osnovna) ( 61 %). 

Več: http://adage.com/article?article_id=134685