Kako optimizirati strategijo trženja vsebine? 03.05.2010
Odgovor na to vprašanje se skriva v sklopih naslednjih vprašanj:
Kaj v resnici veste o svojih strankah? Kako dobro razumete njihove cilje? S katerimi ključnimi besedami povezujejo vaše izdelke oziroma storitve? Kdo/kaj vpliva nanje? V katerih skupnostih preživljajo čas druženja na spletu? Kateri so vaši poslovni cilji? Kakšno strategijo socialnih medijev imate? Kako merite učinkovitost svojih trženjskih prizadevanj?
Kako so videti prve strani konkurenčnih iskalnikov? Kakšne vrste spletnih strani se pojavijo na prvi strani, ko vtipkate določen niz besed? Na katere druge iskalnike (poleg Google.com in Yahoo.com) se lahko osredotočite?
Katere vire boste potrebovali, da bi vam uspelo? Omeniti velja tri vrste virov: vsebino (kakšno vsebino imate trenutno na voljo za optimizacijo), ljudi (kdo bo ustvaril to vsebino v vašem podjetju) in procese (na kak način trenutno nastaja vsebina/kako jo promovirate).
S kakšno taktiko nameravate doseči svoje cilje? Katere kanale boste uporabili (glede na želje strank, vaše cilje, iskalnike in vire)? Kako nameravate zagotoviti kakovost in se izogniti nepotrebnim podvajanjem vsebin?
Kako nameravate meriti uspeh glede na to, da je merjenje najpomembnejši dejavnik programa optimiziranega trženja vsebin? Omenimo lahko merjenja povezana z iskalniki (npr. katere besede pripeljejo potencialno stranko na vašo spletno stran), s socialnimi mediji (spremljanje oboževalcev/prijateljev/sledilcev, komentarjev, omemb blagovnih znamk, povezav …) in spletno komuniciranje z javnostjo (recimo učinkovitost izjav za javnost oz. novinarje).
Več si lahko preberete na:
http://www.toprankblog.com/2010/04/optimized-content-marketing/