Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Kako je Michael Jackson postal ikona? 03.07.2009

Nešteto knjig svetuje, kako zgraditi svojo osebno blagovno znamko.
Michael Jackson je bil vsekakor edinstven v tem. Podajamo vam 10 dejavnikov, ki pojasnjujejo njegovo ikono:

1. Zgodnji začetek – Michael Jackson je pričel svojo kariero pri svojih 4 letih

2. Prepuščanje – pri svojih 13 letih je pričel s svojo samostojno kariero

3. Iz okvirjev – Michael Jackson je bil vsestranski zabavljač

4. Sprejemanje pomoči – Michael Jackson je pogosto dobival navdih od svojih dolgoročnih prijateljev in sprejemal njihovo pomoč

5. Biti opazen – svojo podobo je gradil pri svojih oboževalcih, saj je razumel delovanje podobe blagovne znamke

6. Biti globalen – Jacksonove pesmi so bile hiti po vsem svetu

7. Kronanje – Elvisa so preimenovali v kralja, Michael Jackson je pa bil kralj popa

8. Ranljivost – Michael Jackson je bil ekscentričen, skrivnosten in žalosten

9. Razdajanje – Michael Jackson je bil neverjetno radodaren do prikrajšanih otrok

10. Umreti mlad – Elvis Presley, Marilyn Monroe, James Dean in sedaj Michael Jackson: vsi so umrli mladi in prepustili domišljiji misliti o tem, kaj bi lahko bilo…

Več si lahko preberete na: http://blogs.harvardbusiness.org/quelch/2009/06/how_michael_jackson_became_a_b.html