Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Kaj storiti z »odvečnimi« idejami 16.12.2008

V marketinškem poslu je količina idej velika. Toda kaj storiti z idejami, ki pridejo slučajno in jih ne potrebujemo za svojega naročnika ali lasten posel? Ali naj nanje kar pozabimo? Ali naj jih poskusimo prodati?
Torej, imate super idejo, ki je nihče noče ali pa se bojite, da jo bo kdo ukradel. Imeti ideje je popolnoma drug posel, kot prodajati ideje. Podobno kot če ste zelo hiter tekač, vendar nimate pojma, kako se preigrava oz. blokira. Nikoli ne boste nogometaš.

Če želite prodati svoje ideje, morate v to veliko vložiti. Lahko je ideja še tako dobra, toda če je ne znate prodati, to sploh ni pomembno.

Če je ne morete prodati, dajte idejo v javnost – dajte jo na blog. V najboljšem primeru jo bo nekdo uresničil, vam pa bo ostala ekskluzivna pravica, da se hvalite s tem.


http://sethgodin.typepad.com/seths_blog/2008/12/what-to-do-with.html