Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Kaj se lahko blagovne znamke naučijo od Hollywooda? 10.06.2011

Razmišljajte o vsebini, ne o formatu. Z dobro vsebino bodo vaši oglasi všečni in ljudje jih bodo radi delili.
Oglašujte malo drugače. Na televiziji imate omejitev. 15 s, 30 s. Na internetu omejitev praktično ni. Če želite nekajminutni video, ga lahko narediti. No, če imate sredstva in zanimivo idejo :).

Vključujte se v druge medije. Video lahko odlično vključite v igrice na Facebooku. Tako ciljate na točno demografsko skupino, ki ima hkrati največji vpliv.

Uporabite analize sebi v prid. Z analizami lahko ugotovite, kaj prikazovati komu. Filmska industrija različnim demografskim skupinam prikazuje različne trailerje.

Več o tem si preberite na http://mashable.com/2011/06/06/hollywood-video-lessons/.