Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Kaj počno najboljši ponudniki storitev 16.09.2010

Kaj je tisto, kar loči dobre ponudnike storitev od slabih?
Dobri ponudniki:
  • Razumejo stranke in njihove potrebe.
  • So iskreni do stranke in do sebe – delajo, ker imajo svoje delo radi in ne samo zaradi denarja, zaradi česar tudi zavračajo ponudbe, ki enostavno niso primerne zanje. Tako jih tudi stranke bolj spoštujejo.
  • So specialisti za svoje področje. Tako pridobivajo tudi kredibilnost.
  • Poslušajo stranko. Poskrbijo za to, da jo razumejo in ji postavijo ogromno vprašanj.
  • So fleksibilni ter razumejo, da ni unikatnega načina, ki bi ustrezal vsem strankam.
  •  Zabavno je delati z njimi in strankam ne nalagajo še dodatnega stresa.
  • Se držijo rokov in ne iščejo izgovorov.
Niso pa samo ponudniki tisti, ki morajo dati vse od sebe, enako velja tudi za stranke, a o tem kdaj drugič.

Več o tem na:
http://www.futurelab.net/blogs/marketing-strategy-innovation/2010/09/what_great_service_providers_d.html