Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Inovativno – avtomobili, zaviti v oglase! 06.11.2009

Podjetja po vsem svetu se ves čas trudijo, da bi iznašli kar najbolj inovativne ideje oglaševanja in s tem pripomogli k večji opaznosti oglasov svojih naročnikov. Tako je avstralsko podjetje CashURwheels pred kratkim predstavilo oglaševanje, ki neposredno povezuje voznike avtomobilov in podjetja, ki želijo oglaševati na avtomobilih.
Podjetje CashURwheels povezuje potencialne oglaševalce in voznike že takoj, ko voznik registrira svoje vozilo, nato pa nekaj izbrancev poveže kot del velike akcije. Vozniki se z oglaševalci povežejo prek interneta, kjer podjetja na spletni dražbi objavijo rok, število potrebnih vozil, ceno rezervacije ipd., vozniki pa objavijo znamko avtomobila, svoje navade pri vožnji ipd. Oglaševalske akcije se izvajajo z veliko vinilno oblogo, ki predstavlja lepljeno umetnost na avtomobilih, ki se spremenijo v promocijo na štirih kolesih.

Podjetje CashURwheels se želi že kmalu globalno razširiti. In ker bo tak sistem privlačen predvsem za majhna in srednje velika podjetja z majhnim in srednje velikim oglaševalskim proračunom, bo smotrno, da namenijo nekaj sredstev tudi v grafično oblikovanje za ta namen.

www.cashurwheels.com

Več podobnih idej na: http://springwise.com/