Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

"Hitrostni zmenki" tudi v poslovnem svetu 30.07.2009

Sklepanje poslov v današnjem času velikokrat poteka tako, kot da bi vnaprej določili datum poroke in potem s pomočjo kratkih in hitrih zmenkov izbrali partnerja.
Ni redkost, da podjetje povabi agencije na "pitch", potem pa po površnem in hitrem pregledu ponudb izbere agencijo, s katero bo sodelovalo. Agencija velikokrat dobi nemogoče roke, da bi lahko pripravila res dobre rešitve, in zgodi se, da mora povabilo tudi zavrniti.

Postavlja se vprašanje, ali je praksa "hitrostnih zmenkov" običajna oz. bo postala običajna v prihodnosti.

Če ste pomislili na Slovenijo, ste se zmotili. Članek je zapis ameriške avtorice, zaposlene v oglaševalski agenciji.

Zanimivo razmišljanje na to temo si preberite na: http://adage.com/smallagency/post?article_id=138146