Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Generacija ‘U’ 03.02.2011

Generacija U so uporabniki, ki jih je ustvarila recesija. Nimajo inspiracije, dinamičnosti, pozitivne energije in upanja. Ne sliši se dobro in najrazličnejše blagovne znamke se soočajo z izzivom, kako se na to generacijo odzivati.
Jim pomagati že sedaj, da najdejo službe, sponzorirati njihove proteste ali vlagati v njih sedaj, da bodo morda čez nekaj časa, ko se zadeve umirijo, postali njihovi kupci?

Generacija U označuje brezposelne, tiste, ki niso prej končali fakultet, pa jih hočejo sedaj, tiste, ki živijo pod isto streho s svojimi starši in se iz obupa kdaj predajo tudi alkoholu.

Znamka, ki se zelo resno odziva na generacijo U, je Levi’s. Podpirajo lokalne ‘delavce’ v mestecu Braddock v Pennsylvaniji – od umetnikov do lastnikov podjetij.

Tudi druge blagovne znamke počno podobno.

Želite izvedeti katere? Preberite več na http://www.marketingweek.co.uk/disciplines/market-research/generation-“u”/3022301.article