Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Fantastična gverilska kampanja podjetja 3M 30.09.2010

Če ne poznate bloga Things we forget, ne veste, kaj zamujate.
Gre za blog, kjer se skoraj dnevno objavljajo simpatična sporočila, zapisana na 'post it' listkih, hkrati pa so listki tudi prilepljeni na različnih lokacijah v Singapurju. Tako kot prizna tudi avtorica članka, verjetno ogromno ljudi ne bi niti pomislilo, da gre za kampanjo, ampak le za simpatične misli dobrega človeka, ki širi svoje modrosti ter se tako dotakne ljudi. 

 Kampanja pa je nadvse uspešna, prisotna tudi na Facebooku, Tweeterju in Flickerju. Kako le ne bi bila, saj verjetno ogromno ljudi, ko preberejo ta sporočila, prime, da bi tudi sami napisali 'post it' listek s kakšno modrostjo in ga prilepili na ekran sosedovega računalnika.

 Več o tem na: http://www.penn-olson.com/2010/09/14/3m-ambient-marketing/

Blog Things We Forget pa najdete na naslovu http://thingsweforget.blogspot.com/ 

In še majhen nasvet: ne kliknite na blog, če nimate vsaj pol ure časa, ker boste verjetno želeli prebrati sporočila od prvega do zadnjega :)