Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Enostavno, preprosto, »simpl« 06.11.2009

Kaj je sploh »simpl«? Trend report na Getty images je predstavil nove smernice enostavnih oglasov z izrazitim sporočilom ali bogato vsebino.
»Simpl« je lahko moški, ki barva radiator ali pa kup čevljev na travi, pa morda dedek, ki vnukinji bere pravljico na postelji, ali pa moški, ki igra navidezno kitaro. Oglas lahko hitro postane del vsakogar izmed nas, še posebej, če je preprost in če lahko v njem začutimo del svoje življenjske zgodbe.

Članek si preberite na naslednji povezavi: PDF

http://corporate.gettyimages.com/marketing/galleries/7145_10SimpleThings/usa/gallery.html

Dokumenti: