Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Enostaven način, kako uničiti ugled podjetja 24.09.2009

Če iščete najboljši način, kako na hitro škodovati podjetju ali blagovni znamki, sledite naslednjim korakom
1. Odločite se, da boste enostavno odpustili celotni segment delavcev, ki je pomemben za delovanje podjetja in skromno plačan.

2. V naslednjem koraku se odločite, da boste za njihovo nadomestilo poiskali zunanje pogodbene delavce, ki bodo za vas pomenili nižje stroške.

3. Še preden odpustite svoje zaposlene, jih ukanite, da usposobijo novo delovno silo. Recite jim, da usposabljajo začasne delavce, ki bodo delali, ko bodo oni na dopustu. Nato pa jim sporočite, ko bodo na dopustu, da lahko ostanejo doma za vedno.

Takega načina so se poslužili v znanem hotelu Hyatt. Hotel Hyatt je znano gostoljubno podjetje, ki s svojo gostoljubnostjo krepi blagovno znamko in ponuja odlične storitve za potrošnike. Vendar so s takim načinom upravljanja z ljudmi presegli vse meje razumnega. Nerazumno pri celi stvari je, da se niso vprašali, kako bo takšno ravnanje vplivalo na ugled podjetja.

Več o primeru odpuščanja delavcev in posledicah ravnanja hotela Hyatt si lahko preberete na: http://blogs.harvardbusiness.org/hbr/hbreditors/2009/09/hyatt_housekeepers_and_damagin.html