Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Embalaža in njeno oblikovanje 13.05.2010

Embalaža je pomemben del celostnega in strateškega upravljanja blagovnih znamk, ker komunicira s kupcem in ga mora prepričati o nakupu. To je zelo pomembno tržno in prodajno orodje, saj pomeni prvi stik porabnika z izdelkom in vpliva na njegovo preferenco ter nakupno odločitev, kar se odraža predvsem pri izdelkih za široko porabo. K oblikovanju embalaže je treba pristopiti celostno, saj embalaža izraža identiteto in poslanstvo blagovne znamke.
Oblikovanje embalaže je pomemben del tržnega proračuna, ki se skrbno odmerja, vendar je treba upoštevati tudi to, da se embalaža ne spreminja tako pogosto kot tržno-komunikacijske kampanje, zato ji je smiselno nameniti več časa in proračuna. 

Pri oblikovanju embalaže sta vse bolj v ospredju trajnostni razvoj in ustvarjanje zgodb, ki se na embalaži izražata v oblikovanju, materialu in obliki. Pri izdelkih široke porabe embalaže niso oblikovalski presežek, izdelki, ki so usmerjeni na niše, pa prav z embalažo ustvarjajo svojo prepoznavnost. V Sloveniji bolj drzne rešitve uporabljajo predvsem manjši proizvajalci, uveljavljene blagovne znamke pa še vseeno raje posegajo po varnejših rešitvah. 

Naš direktor Zlatko Ledinek meni, da je premalo strateškega razmišljanja namenjenega celotni liniji in nadaljnjemu razvoju. Podjetja sicer želijo rešitve, ki bi bile opazne, a se težave pojavijo takoj, ko se uporabijo dodatni učinki na embalaži ali posebni izrezi, s čimer lahko povečamo privlačnost in prepoznavnost. Pomembno je, da ima embalaža zgodbo in da ne obljublja več, kot lahko izdelek ponudi, ker preveliko odstopanje razočara kupca. 

Celotna novica je povzeta iz Časnika Finance in, kot že omenjeno, so pri sestavi članka kontaktirali tudi naše podjetje, Kompas Design, in nas prosili za mnenje. Več o tem, embalaži, njenih značilnosti in oblikovanju si lahko preberete v spodnjih dokumentih.