Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Elementi učinkovitega tiskanega oglasa 22.10.2009

Carroll Trosclair v svojem članku piše o tem, kakšen je učinkovit tiskan oglas. Po njegovem mnenju so najbolj pomembni barvni, veliki in informativni naslovi ter neverjetne fotografije izdelkov in žensk.
Posplošitev na osnovi raziskave poda recept za popoln oglas:

-      poudarjen informativen naslov,

-      zanimiva fotografija privlačne ženske, ki se smeji in gleda naravnost v objektiv,

-      slika izdelka,

-      drzne barve,

-      ščepec humorja.

Naše mnenje je, da takšne raziskave pokažejo določeno razmišljanje potrošnikov, vendar jih je potrebno vzeti z veliko mero previdnosti, saj nas lahko hitro zavedejo in pahnejo v neopaženost ter povprečje.

Več o študiji si lahko preberete na:
http://print-advertising.suite101.com/article.cfm/the_elements_of_an_effective_print_ad