Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Economistov prvi igrani TV oglas po osmih letih 03.07.2009

Economist je v teh dneh začel z objavo svojega prvega igranega TV oglasa po letu 2001.
70-sekundni oglas, ki se imenuje »Rdeče žice«, je pripravila oglaševalska agencija Abbott Mead Vickers BBDO. Oglas se bo predvajal v kinematografih po Veliki Britaniji. Oglas prikazuje človeka, ki hodi čez mesto po rdečih žicah in opozarja na svobodo človekovega uma.

Oglas si lahko ogledate na:
http://www.youtube.com/watch?v=Esx57x7CtZo

Več si lahko preberete na:
http://www.brandrepublic.com/News/917593/Economist-launch-first-film-ad-eight-years/