Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Družbeno koristno je lahko tudi zabavno 25.11.2010

Spletna stran www.thefuntheory.com je namenjena preprostim, zabavnim idejam, ki pa lahko spremenijo človeško vedenje.
VW je v sodelovanju s švedsko nacionalno skupnostjo za varnost na cesti v Stockholmu realiziral zabavno idejo, s katero bi ljudje bolj upoštevali prometne predpise.
 
Začelo se je, ko je VW iskal idejo, kako bi ljudje raje kupovali ekološka vozila. Celoten projekt so poimenovali ‘The fun theory’ oz. zabavna teorija. Najprej so ‘oblekli’ stopnice v podobo klavirskih tipk, ki so dejansko oddajale zvok, ko si stopil nanje. V koše za smeti so prav tako namestili zvočne naprave, ki so oddajale zvok, ko si v koš odvrgel smeti. Koš za steklenice pa so spremenili v arkadno igrico – ko si vanj odvrgel steklenico, si dobil nekaj točk ipd. Posnetke teh ‘eksperimentov’ so objavili na Facebooku ter Youtubeu in postali so zelo uspešni viralni videi. Na splošno pa se je o tej zabavni teoriji govorilo po vseh medijih. Organizirali so tudi nagradno igro in ljudje so si sami začeli izmišljevati zabavne in hkrati družbeno koristne igre, opravila itd.

Zmagovalec pa je razvil idejo, kako bi ljudje upoštevali omejitve hitrosti in se hkrati zabavali. Če upoštevaš omejitev, naprava posname sliko tvojega avtomobila in tako sodeluješ v igri za denarno nagrado.

Zabavna teorija pa je osvojila tudi canskega leva.

Več o tem si lahko preberete na strani, kjer si lahko ogledate tudi posnetke idej www.thefuntheory.com.