Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Dobro leto za digitalne zunanje medije 28.01.2009

Za večino medijskih sektorjev se napoveduje slabo leto. Digitalni zunanji mediji pa so eni redkih, ki doživljajo veliko rast. Leto 2008 so zaključili z 11-odstotno rastjo in predvidevanja so, da se bo ta rast še nadaljevala.
Digitalni zunanji mediji so relativno nov medij, so zanimivi in ljudi dosežejo na privlačnih lokacijah. Zaposleni na tem področju opažajo, da so medijske hiše začele drugače gledati na tovrstno oglaševanje. Včasih se je o njem samo na veliko govorilo, sedaj pa ga že dajejo v svoje plane in upoštevajo pri svojih strategijah. Vse bolj popularno postaja tovrstno oglaševanje tudi zato, ker se operativni stroški vedno bolj znižujejo in medij postaja vse bolj zrel.

Čeprav večina ustvarjalcev za zunanje digitalne medije samo malo spremeni TV oglase, pa je vedno več tudi takšnih, ki za te medije ustvarjajo specializirane spote. Pojavlja pa se tudi specializirano interaktivno oglaševanje. Na Times Square v New Yorku na digitalnem gigantu npr. poteka video igra Locamoda, ki jo lahko pešci igrajo prek svojih mobilnih telefonov ali Facebooka. AT&T je bil pred kratkim sponzor te igre in je tako pridobil 300.000 oboževalcev v roku enega meseca.

V ZDA se uveljavlja posebno oglaševanje na tv ekranih na bencinskih črpalkah, ki ga pri nas še ne poznamo. Na splošno je oglaševanje na digitalnih zunanjih medijih v Sloveniji še precej neuveljavljeno, vendar lahko pričakujemo, da bomo, kot na drugih področjih, sledili trendom v ZDA.

Več na http://nobosh.com/sr/read-story/167625/