Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Dobra storitev zahteva dobro uporabniško izkušnjo 07.01.2011

Sedite za računalnikom, naročate izdelke, morda želite še uporabiti darilni bon in izkoristiti dan brez poštnine v kakšni tuji spletni trgovini – in porodi se vam vprašanje.
Pokličete njihovo telefonsko številko, a žal, ravno danes ne delajo. Pošljete elektronsko sporočilo in seveda čakate cel vikend na odziv. Vi pa ga potrebujete takoj. No, ker so vam na sporočilo odgovorili dokaj prijazno, jih še enkrat pokličete, a ker se vam oglasi nekdo, ki o vsej stvari nima pojma, vas pokličejo nazaj. Ok, dobite odgovor, medtem seveda želeni izdelki izginejo iz vaše spletne košarice in postopek morate ponoviti znova. Lahko bi ga seveda oni namesto vas, če so vas že pustili čakati nekaj dni.

Tu se dobre spletne trgovine razlikujejo od slabih. Njihov namen je, da naročite nekaj takoj, ko vas to prime in če takrat ne morete pridobiti vseh želenih informacij, vas želja do nakupa mine. Takoj. Zato je dobro, da vsaj ena oseba odgovarja na elektronska sporočila in se oglaša na telefon, pa tudi če imate majhno dejavnost. Ni pomembno, vsaka stranka šteje. Tista s slabo uporabniško izkušnjo še bolj, ker bo to povedala vsem prijateljem, znancem, sorodnikom, sodelavcem, mimoidočim …

Več o tem na: http://www.marketingpilgrim.com/2010/12/dont-let-bad-service-negate-a-great-campaign.html