Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Če želite učinkovito spremembo, potem spremenite samo eno stvar 22.10.2009

Poglejmo večni problem shujševalnih diet. Izkazalo se je, da so najbolj učinkovite prav tiste diete, ki so najbolj enostavne. Omejite sladkor v prehrani, odločite se, da boste vsak dan 30 minut telovadili … in učinek je zagotovljen.
Enako je s poslom. Da bi povečali uspeh, je običajno potrebna le ena sprememba.

Nekaj primerov si preberite na:
http://blogs.harvardbusiness.org/bregman/2009/10/i-lost-18-pounds-in.html