Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Budweiser uresničuje sanje 26.05.2011

Budweiser je pripravil enourne oddaje, v katerih želi izpostaviti povezavo blagovne znamke s športnimi ligami in znanimi osebnostmi, ki lahko mladim pomagajo uresničiti sanje.
V vsaki oddaji se bodo predstavili štirje tekmovalci z enakimi sanjami, kot je npr. tekmovanje skupaj z Nascarjevim dirkačem. Profesionalni športniki s posameznega področja bodo pomagali z mentorstvom in nasveti ter izbrali nekoga, ki mu bodo sanje uresničili.

Ciljna skupina oddaj so ljudje stari od 23 do 30 let. Mogoče se zdi, da pivo ne sodi v takšne oddaje, ampak Budweiser dokazuje, da sodi, vendar ga treba primerno umestiti.

Več o tem na http://www.adweek.com/news/advertising-branding/budweiser-enters-reality-tv-realm-131659