Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Brezplačna voda z oglasnimi vsebinami 27.08.2009

Poletje je idealen čas, ko lahko podjetja pokažejo svojo skrb za kupce. Dober primer je brezplačna ustekleničena voda z oglasnimi vsebinami.
Predstavlja usmerjeno orodje komuniciranja s potrošniki z visoko uporabno vrednostjo, saj hkrati polepša njihov dan ob vse pogostnejših vročinskih valovih.

Julija in avgusta letos se je londonsko podjetje Soak Media tako odločilo, da bo 330 ml ustekleničeno vodo opremilo z oglasnimi vsebinami in jo podelilo šoferjem londonskega javnega prevoza. Tako so polepšali dneve svojim potrošnikom, šoferjem privarčevali 1 funt, ki ga porabijo za vsako kupljeno vodo, ter komunicirali različne vsebine na ne tako pogosto oglaševanih mestih.

Več na:  http://www.springwise.com/marketing_advertising/soakmedia/