Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Brez inovacij ne preživimo 07.07.2011

V tekmovalnem poslovnem okolju je inovacija edino, s čimer lahko preživimo – pripraviti kupce do tega, da bodo kupovali, in to naše izdelke ter storitve. Prvi, osnovni korak je, da sledite trendom. Kako pa?
Mobilne aplikacije npr. dostikrat ‘spremljajo’ našo voljo – obstajajo takšne, ki razporedijo glasbo v našem mobilnem predvajalniku glede na to, kakšnemu razpoloženju ustreza.

Gotovina oz. biti brez nje ni več problem. Nemška pošta je razvila aplikacijo, s katero lahko kupiš znamko prek mobilne aplikacije. Starbucks prav tako omogoča plačevanje prek mobilne aplikacije.

Mnogo podjetij, med drugim tudi Coca-Cola in Tommy Hilfiger, postavljajo začasne trgovine in restavracije po svetovnih mestih – ljudem predstavijo nekaj novega, hkrati pa samim podjetjem omogočajo, da se prestavljajo na različne lokacije.

Inovacij je neskončno, tako kot je neskončna človeška domišljija. Več o tem si lahko preberete na: http://trendwatching.com/briefing/