Branding v kriznih časih 17.04.2009
Branding je kompleksna skupina strategij, ki pomenijo dodano vrednost celotnega podjetja.
Dober branding ni nujno omejen na področje oddelka marketinga, ampak povezuje vse dejavnosti podjetja.Za uspešen branding je pomembno, da usklajujemo kratkoročne potrebe z dolgoročnimi cilji. V času recesije je pomembno, da podjetja uporabljajo nove tehnologije povezane s tradicionalnimi promocijskimi metodami z uravnoteženo cenovno politiko. Obstaja nevarnost, da podjetje, ki svojo strategijo pozicioniranja preveč osredotoči na zniževanje cen, oslabi ugled podjetja, v katerega je vložilo veliko časa, denarja in energije. Elementi brandinga morajo biti usklajeni in uravnoteženi, le tako bodo dobro delovali.
Pomembno je, da podjetja v času recesije ne začnejo varčevati pri pomembnih stvareh, ki kratkoročno pomenijo prihranek, dolgoročno pa podjetje oslabijo.
Več: http://www.marketingweek.co.uk/cgi-bin/item.cgi?id=64359&d=342&h=297&f=3