Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Branding v kriznih časih 17.04.2009

Branding je kompleksna skupina strategij, ki pomenijo dodano vrednost celotnega podjetja.
Dober branding ni nujno omejen na področje oddelka marketinga, ampak povezuje vse dejavnosti podjetja.

Za uspešen branding je pomembno, da usklajujemo kratkoročne potrebe z dolgoročnimi cilji. V času recesije je pomembno, da podjetja uporabljajo nove tehnologije povezane s tradicionalnimi promocijskimi metodami z uravnoteženo cenovno politiko. Obstaja nevarnost, da podjetje, ki svojo strategijo pozicioniranja preveč osredotoči na zniževanje cen, oslabi ugled podjetja, v katerega je vložilo veliko časa, denarja in energije. Elementi brandinga morajo biti usklajeni in uravnoteženi, le tako bodo dobro delovali.

Pomembno je, da podjetja v času recesije ne začnejo varčevati pri pomembnih stvareh, ki kratkoročno pomenijo prihranek, dolgoročno pa podjetje oslabijo.

Več: http://www.marketingweek.co.uk/cgi-bin/item.cgi?id=64359&d=342&h=297&f=3