Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Bolje en pravi, kot sto pasivnih 07.01.2011

Vsi dostikrat pozabljamo, da za uspeh ne potrebujemo kar takoj množice občudovalcev. Dovolj jih je le nekaj, ki razširijo dober glas o nas, mi pa se lahko, če jih je le nekaj, z njimi bolj povežemo in jih spoznamo.
Pisateljica H. P. Mallory je ubrala zanimivo pot za pridobivanje občudovalcev. Razpisala je neke vrste nagradno igro, v kateri bo zmagovalec postal lik v njeni naslednji knjigi. V zameno pa so tekmovalci morali postati njeni prijatelji na facebooku, komentirati so morali objave na blogu, kupiti njeno knjigo itd. Več točk ko so tako zbrali, več možnosti so imeli, da jih avtorica izbere.

Dandanes ni več pomembno, da imamo 10.000 ‘podpornikov’, če jih ne poznamo in če nam ne vračajo povratnih informacij. S tega vidika je bolje, da jih imamo 100, smo z njimi povezani in z njimi sodelujemo na globlji ravni.

Pa vi, nagradite in pohvalite ljudi, ki vam dajo povratne informacije?

Več o tem na:
http://www.futurelab.net/blogs/marketing-strategy-innovation/2011/01/about_vampires_warlocks_and_au.html