Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Bodite zanimivi, ne le ustrezni! 20.11.2009

Če si še vedno prizadevate ustvariti marketinške akcije na podlagi logike, predlog in robustnih komentarjev strank, potem ste zgrešili bistvo!
Pravila so se spremenila. Najprej je treba poskrbeti za zanimivost, šele nato za ustreznost! Vsi smo namreč otrdeli in utrujeni od vseh oglasnih sporočil, ki jih dnevno sprejemamo, zato naš interes vzpodbudi le resnično zanimiv oglas. Večina sporočil, ki jih prejmemo, je dolgočasnih, še posebej v okviru B2B.

Svetovni splet nam je odprl oči za nove možnosti oglaševanja, kar je precej bolj zanimivo od standardnih marketinških metod. Živimo namreč v izjemno povezanem svetu, v katerem naše spletne identitete, profili in povezave eksponentno naraščajo.

Marketinške kampanje morajo zato kar najbolje izkoristiti vse zmogljivosti povezanega sveta. Ustvariti je treba zanimivo vsebino z zgodbo, personalizirati prodajne ponudbe in uporabljati spletni marketing.


Več:  http://www.b2bm.biz/blog/2009/11/stop-being-relevant-and-start.html